<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-WM3RRSZ" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"> Siirry pääsisältöön
Uutiset

50-vuotisjuhlat Maastrichtiin

By 4. lokakuuta 2022Ei kommentteja

Syyskuun 30. päivänä pidimme yritysretken kollegojemme, yhteistyökumppaneidemme, eläkkeelle jääneiden kollegojemme ja Bertin perheen kanssa toukokuussa 2021 vietettävän 50-vuotisjuhlavuoden vuoksi. Valitettavasti Covidin takia meidän oli lykättävä sitä useita kertoja, mutta nyt oli vihdoin aika lähteä yhdessä ulos.

Kello 10.30 Hein Bos Coach Travel nouti meidät yrityksestämme Nijnselissä. Nijnselistä ajoimme hänen linja-autollaan kohti Maastrichtia Stiphout Rederijiin . Rederij Stiphout vei meidät kauniilla retkiveneellään kohti Zonnebergin luolia Sint Pietersbergin alla. Matkalla meille tarjottiin herkullinen merimieslounas veneessä, ja tunnin purjehduksen jälkeen kiinnityimme Zonnebergiin ENCI:n viereen. Lyhyen, mutta reippaan kävelymatkan jälkeen kaksi opasta esitteli meille mielenkiintoisen kierroksen kaivoksissa, jotka oli rakennettu kokonaan ihmisen käsin. Se oli erittäin vaikuttava kaivosjärjestelmä, jossa oli pilkkopimeää ja viileää ja erittäin korkea ilmankosteus. Erikoinen kokemus ja erittäin mukava nähdä, miten ihmiset työskentelivät ja suojautuivat täällä satojen vuosien ajan. Tunnin mittaisen ihanan kierroksen jälkeen palasimme takaisin laivaan. Kun olimme nauttineet mukavan juoman laivalla, nousimme bussiin ja lähdimme kohti Roermondin Schnitzelparadiesia. Söimme siellä kolmen ruokalajin illallisen ja nautimme sen jälkeen mukavan drinkin. Tämä teki paluumatkasta tietysti erityisen viihtyisän, koska jotkut osallistujat eivät voineet vastustaa Heiniä bussinkuljettajan mikrofonissa. Puoli kymmenen aikaan illalla saavuimme takaisin Nijnseliin.

Meillä kaikilla oli ihana päivä yhdessä, ja me kaikki nautimme siitä kovasti. Lisäksi sää oli todella kaunis. Kaikille paikalla olleille, mutta erityisesti Hein Bosille: kiitos paljon tästä hienosta päivästä!